2011. december 15., csütörtök

Szép (szebb) napok jövőre

Mondhatni az egész december a karácsonyról szól, illetve az ezzel járó stresszről az ajándékok, dekorációk, szabadnapok, sütés-főzés kapcsán. Személy szerint minimum egy határidőnaplóra szükségem van ilyenkor (egyébként az év minden másik napján is), hogy mindent észben tartsak. Találtam néhány szuper naptárat, kalendáriumot, ami nem csak az időpontok betartásában segíthet, de ajándéknak sem utolsó. 
Főleg, ha velünk csomagoltatod be december 17-én, szombaton vagy 21-én, szerdán az OurStyle Boutique-ban ;) http://ourstyle.hu/magazine/csomagolonap/csomagolonap-wrapping-day

A Style Calendar Daniel Baer és Joanna Schlenzka jóvoltából elkészült naptár divatrajongók részére. Minden hónapra gyönyörű modellek, csodaszép ruhák és kompozíciók a szakma neves képviselőitől!




Nálam az abszolút nélkülözhetetlen darab a Moleskine határidőnapló. Bár én továbbra is a letisztult feketére szavazok a maga nemes egyszerűségével, de a 2012-es Pac-Man és Snoopy limitált kiadás legalább annyira vicces, mint amennyire hasznos. Szerintem nagyon.






A Poladarium olyan letéphető oldalakból álló naptár, aminek minden napja egy történetet hordozó polaroid fotó. A képeket híres fotográfusok, vagy tehetséges újoncok készítették, akiknek a neve és a fényképhez tartozó kis történet minden oldalon megtalálható.
Aki elég ügyes, az otthon is elkészítheti személyesebb verzióban!






Bubble Calendar :) Szerintem mindenki imádja a pukkaszthatós fóliát. Itt minden napra jut egy!

                                                 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése