2011. október 25., kedd

Első benyomás


A napokban a felhozatalt böngésztem az egyik nagy könyvesboltban, sőt megnéztem a sikerlistás könyveket is. Ritkán teszek ilyet. Sajnos vagy nem sajnos, van egyfajta kultúrsznob oldalam, ami helyből elutasítja a bestseller könyveket (természetesen tisztelet a kivételnek). Persze nem vagyok irodalmár, csak szeretem a SZÉPirodalmat, vagy legalább is az okosat. Szóval miközben ekképp jártam el, megint megállapítottam, hogy még mindig nem keltik fel az érdeklődésemet, sem tartalmukkal, sem pedig küllemükkel. Tovább nézelődtem, hátha találok valami logikai összefüggést a témákat illetően vagy legalább egy-két szép borítót. Ami megragadt bennem, hogy feltűnően sok könyv foglalkozik a kreatív emberek és a kreativitás kérdéskörével, ami talán azzal a nagy hullámmal kapcsolódik össze, ami a designt is próbálja természetes résztvevőként integrálni hétköznapjainkba és remélhetőleg mihamarabb a könyvespolcokra is. Biztatásképp gyűjtöttem néhány magyar kiadású könyvet, amit a borítója miatt legalább egyszer leemelek a könyvesboltban.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése